چهارشنبه

مشترک مورد نظر خاموش نمی ماند

شارژر موبایلم گم شده بود. از شمال که برگشتم گوشی به مرگ طبیعی مرد. وقتی یکی زنگ زد خونمون سرم جیغ کشید که چرا گوشیت خاموشه همت کردم بگردم پیداش کنم .
کوله پشتی هرچی تو دلش بود بالا آورد. زیر مبل از جورابها خالی شد. رو تشکی را عوض کردم. دستمالها از رو میز، روزنامه ها از کف اتاق جمع شدند. پیدا نشد.
خواستم کوله را پرت کنم تو ماشین دور خودش بچرخه که سیم شارژر خورد به دستم. گذاشته بودمش تو جیب توری کنارکوله.اینجوری پیدا شد.
شارژرموبایل ها اینجوریند . اغلب اگر گم شن همونجا پیدا می شن که گذاشته بودی.کافیه یادت بیاد کجا ولشون کردی. بعضیها اما چند تا شارژر دارند. محل کار ، خونه ، فندکی ماشین .شرع تا چهارمجاز دونسته . قرضی هم مباح ِ.
آدمهایی که شارژت می کنند را اما اگر گم کنی یا برن گم شن سرجاشون نمی مونند. گیرم که بدونی چرا ، کی ،کجا، چه جوری گم شدند.

یاد بگیرید خونسرد قید شارژر قبلی رو بزنید یکی دیگه پیدا کنید! یه جور خونسرد دست تو جیبی.

۱ نظر:

  1. من شارژرم را ازم دزدیدن. تو روز روشن جلو چشام. اونم کسی که خودش یه شارژر کهنه و قدیمی تو خونه داشت. اما خب مال من چشمش را ګرفته بود. شارژر من هم که خاک بر سر فقط قد یه شارژر می فهمید. رفت دنبال بیرزن...........

    پاسخحذف